dissabte, 14 de març del 2009

Bloc de notas, utilització del Word i repartiment de treballs!!


Hola gent,


Les sessions d'aquesta setmana han sigut molt diferents l'una de l'altra, ja que un dia vam crear un bloc de notes a través del Goggle. Aquest bloc ens permet guardar webs d'interès. També té l'opció de crear una carpeta amb tots els membres d'un grup, i qualsevol persona d'aquest , pot penjar-hi les seves webs interessants per així poder-ho visualitzar des de qualsevol lloc.


Un altre dia vam estar treballant les opcions, desconegudes per la majoria de la gent, del programa Word. Vaig poder aprendre com l'ordinar pot fer-te l'índex i numerar tot el document ( portada, índex, redactat) tot donant-li unes instruccions una mica complexes. Ho vaig trobar una mica complicat però suposo que amb experiència, ho arribaré a dominar.


Per finalitzar, l´última sessió va estar dedicada a l'explicació de les diferents guies que haurem de treballar en grup per després fer una exposició a classe.

Estic contenta perquè el meu grup format per "Pat, Cristy, Al" i evidentment, jo, ens ha tocat la guia 1: Jocs digitals, programari i educació infantil.

Estic segura que farem un bon Treball!!!


La setmana que bé, més!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada